В Україні незабаром повинен стартувати опалювальний сезон, саме тому в народі гострим виникає питання про отримання субсидії на ЖКП.

У цьому питанні громадяни не залишаються наодинці з великою кількістю рахунків, книжечок, чеків та величезними задушливими “сірими” чергами. Українцям розповіли, як оформити субсидію за допомогою інтернету. Про це стало відомо завдяки повідомленню прес-служби Мінсоцполітики України.

Як оформити допомогу в інтернеті: покрокова інструкція

“У проекті бюджету на 2020 рік закладено 47 628 600 000 грн на виплату пільг і субсидій. Цієї суми вистачить для задоволення потреб усіх категорій населення, які потребують державної допомоги з оплатою комунальних послуг”, – підкреслює міністр соціальної політики України Юлія Соколовська.

Сьогодні оформити субсидію можна навіть через інтернет. Для цього потрібно:

1. Зайти на сайт Міністерства соціальної політики України (https://www.msp.gov.ua/) в рубрику “Е-сервіси”. 

 

2. У рубриці “Е-сервіси” обираємо “Субсидії”. 

 

3. Нас автоматично переводить на сайт https://subsidii.mlsp.gov.ua/), де потрібно заповнити форму, а саме обрати 1 з трьох способів реєстрації.

На стартовій сторінці “Системи надання послуги попередньої реєстрації документів про призначення житлової субсидії”, заявнику пропонується обрати один з варіантів реєстрації/входу. 

 

У разі обрання “реєстрація або вхід з ідентифікацією електронним цифровим підписом” і “реєстрація або вхід з ідентифікацією BankID”, подання та підписання документів відбувається виключно в електронному вигляді без необхідності особистого відвідування управління соціального захисту. 

У разі обрання “Реєстрація або вхід за адресою електронної пошти” зазначено, що необхідно подати документи в паперовій формі (після заповнення форми на сайті вам прийде ПДФ-версія документа, яку потрібно роздрукувати, підписати та занести до органу соціального захисту).

Крок 2

– Після успішного входу в систему буде здійснено перехід до заповнення електронних форм:

*Заяви про призначення та надання у грошовій формі за (вказується відділення банку), 

*Декларації про доходи та витратах осіб, які звернулися за призначенням житлової субсидії. 

 
 

Крок 3 

Після заповнення всіх необхідних реквізитів необхідно перевірити і підтвердити правильність внесених даних, і подати документ.

В результаті на електронну адресу прийде повідомлення:

1. Вашу електронну заяву на призначення житлової субсидії успішно зареєстровано. Її номер – 1111111111111. Про всяк випадок збережіть її.

2. Розглядатиме заяву саме той орган соціального захисту населення, який ви вказали під час заповнення електронної форми. 

3. У разі, якщо ви не використовували електронного цифрового підпису, вам доведеться особисто звернутися до органу соціального захисту населення, щоб власноручно підписати документи.

4. Найближчим часом співробітники зв’яжуться з вами, щоб узгодити дату і час вашого візиту.

5. До цього листа також додані копії поданих вами документів.

Джерело