Укрзалізниця планує до кінця літа розділити поїзда на три класи. Про це повідомив начальник департаменту пасажирських перевезень далекого прямування Укрзалізниці Олександр Красноштан.

При цьому ціна на квиток буде сформована у відповідності з класом поїзда. Красноштан зазначає, що клас поїзда в основному буде залежати від строку експлуатації рухомого складу.

У класі комфорт будуть їздити вагони не старше 10 років або ті, які пройшли капітальний ремонт. Потяги класу комфорт будуть пропонувати купе і СВ. У другу категорію стандарт увійдуть вагони, які експлуатуються не більше 15 років.

Красноштан зазначає, розподіл вагонів на класи може зменшити вартість квитків на короткі відстані. Так, можна буде вибрати і плацкарт – у категорії економ квиток можна буде придбати за низькою ціною.

“Київ-Ужгород – довжина шляху 800 км. Вартість квитка – 500 грн. Приблизно на такі тарифи ми розраховуємо. Однак на цей самий поїзд на ділянці Львів-Ужгород квиток коштує 350 грн. Ми готові знижувати ціну на цій ділянці для того, щоб конкурувати з автобусами і продавати квитки на короткі відстані”, – зазначає він.

Укрзалізниця має намір регулювати ціноутворення на поїзди класу комфорт і стандарт. А ціни на потяги економ класу буде регулювати держава.

При цьому на ділянках, де курсує лише один потяг, залишать вагони тільки економ класу, а де курсує кілька поїздів, є можливість запустити різні класи.

Швидкісні потяги підвищать конкурентоспроможність залізничного транспорту, говориться в дослідженні аспіранта кафедри управління експлуатаційною роботою Української державної академії залізничного транспорту Лариси Пархоменко. Вчена дослідила світові тенденції конкурентоспроможності залізниць і порівняла їх з українськими.

Джерело