Блокувальник реклами, який Google інтегрувала в Google Chrome, почне працювати по всьому світу влітку поточного року

Про це йдеться в офіційному блозі розробників. Починаючи з 9 липня моменту веб-браузер почне перешкоджати демонстрації рекламних оголошень, які не відповідають стандартам Better Ads Standards, прийнятих Коаліцією за кращу рекламу. Таким чином Google розраховує зробити Інтернет чистішим і поліпшити досвід використання фірмового веб-браузера.

Незважаючи на те що блокувальник реклами вже був вбудований в Chrome раніше, зараз він перешкоджає відображенню рекламних оголошень тільки на сайтах в США, Канаді та деяких країнах Європи. Очевидно, така тривала перерва між релізами технології для різних країн пов’язаний з необхідністю вивчення алгоритмами браузера особливостей місцевої реклами, яка від країни до країни може мати певні відмінності.

На відміну від блокувальників реклами, вбудованих в браузери конкурентів, а також існуючих у вигляді самостійних розширень, рішення Google буде вести себе більш делікатно. По-перше, Chrome буде приховувати тільки дратівливу рекламу на кшталт банерів, вилазять поверх контенту. А, по-друге, пошуковий гігант планує повідомляти власників ресурсів з неприпустимою рекламою про необхідність замінити її іншими типами оголошень, які не перешкоджають споживанню інформації. 

За словами розробників Google, у адміністраторів і власників сайтів із забороненою реклами буде якийсь час на усунення порушень. В іншому випадку, Chrome буде нещадно блокувати все, що, на його думку, не буде відповідати встановленим правилам розміщення реклами в Інтернеті. Як саме це відіб’ється на ситуації, в Мережі економічної моделі, дізнаємося зовсім скоро. 

Джерело