Державний ПриватБанк став фігурантом нового скандалу

Зокрема, співробітники банку можуть бути причетними до шахрайської схеми, через яку виводили кошти з рахунку одного з клієнтів. 

Про це йдеться у відгуку, який незадоволений клієнт залишив на порталі Мінфін.

За його словами, нещодавно з його рахунку злочинним шляхом зняли 25 тисяч гривень, але сам ПриватБанк неоднозначно відреагував на ситуацію.

“02.03.2019 року з моєї кредитної карти приватбанку злочинним шляхом було знято кошти у розмірі 24999 гривень. Злочинці заблокували мій мобільний номер телефону і зробили його дублікат після чого заблокували мій гугл акаунт. Про те що з мого рахунку були зняті гроші я дізнався 03.03.2019 коли відновив свій гугл акаунт і отримав змогу зайти на свою електронну пошту”, – написав клієнт.

Окрім цього, клієнт зазначив, що гроші з його рахунку переводилися по заявці ПК «Промінь», яка, у свою чергу, є внутрішньою програмою самого ПриватБанку.

“Від банку я отримав повідомлення, що мої карти заблоковано. В терміналів я побачив, що гроші на рахунку відсутні. Гроші з мого рахунку переводилися по заявці ПК «Промінь» що є внутрішньою програмою привату! Тобто це робили самі робітники привату. У відділені банку взагалі нічого не знають і кажуть сплачувати гроші”, – підсумував він.

У той же час, жителі України продовжують страждати від несправного обладнання ” ПриватБанку “. 28 лютого клієнтка на ім’я Юлія поскаржилася, що банкомат зняв гроші з карти, але відмовився видавати готівку.

“Знімала гроші з картки в банкоматі в відділенні банку, він щось довго думав перераховував і в підсумку гроші не видав, далі було повідомлення «банкомат не працює». Коли назад вставила картку перевірити рахунок побачила, що гроші списані і комісія теж. Лишала заявку на 3700, в чаті приват 24 тільки стандартні відписки … а результату нуль”, – поділилася українка на сайті Мінфіну.

Джерело