NASA заявило про створення концепції по унікальній місії відправки людей на Венеру. Революційна місія містить в собі також проживання людей в хмарах над поверхнею планети – їм доведеться парити на високотехнологічних дирижаблях. 

Як відомо, дана планета, куди хочуть відправити цілу групу людей, не є популярним космічно-туристичним місцем. До того ж, згідно з попереднім дослідженням, Венера є планетою пекельних температур, має токсичну атмосферу і володіє неймовірним тиском на поверхні.

Навіть незважаючи на все вище перераховане NASA продовжує працювати над концепцією людської місії на Венеру. Варто також відзначити, що вчені не збираються випускати землян на поверхню досить ворожої планети. При цьому, що стосується часу місії, то його ще не озвучили.  

Однак уже відомо, що дослідники будуть використовувати дирижаблі, які зможуть триматися в верхніх шарах атмосфери Венери досить довгий час. При цьому даний вид пересування повинен буде парити над ворожою планетою, але не підпадати під вплив вітру. Транспорт також можуть наповнити сумішшю таких дихальних газів, як кисень і азот, щоб забезпечити певну плавучість. За допомогою цієї суміші, що є легше венеріанської атмосфери, можна буде підняти апарат вгору. 

Відзначимо, що атмосфера Венери на 97% складається з вуглекислого газу, в останніх 3% містяться азот і незначні кількості інших газів. При цьому присутня сірчана кислота, що формує щільні хмари і робить планету такою яскравою при спостереженні із Землі. Виходячи із зазначеної інформації, транспортний засіб може виявитися стійким до корозійного ефекту.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що на просторах мережі з’явився запис з моторошними звуками, які створюються льодовиками під час сильного вітру. Без спеціального обладнання «пісні» льоду неможливо почути, саме тому вчені перетворили низькі частоти. Після проведених маніпуляцій виходить своєрідна мелодія, яка цілком могла б стати саундтреком для трилера або фільму жахів. Дослідники спробували вивчити фізичні властивості льодовика, тому в ході експерименту встановили чутливі датчики під його сніжної поверхнею.

Джерело