Як зрозуміти що акція не «лохотрон», або Дайте виграти машину!

Як зрозуміти що акція не «лохотрон», або Дайте виграти машину!

Червень 27, 2016 0 By admin

Останнім часом багато компаній на України, щоб підвищити лояльність своїх клієнтів/покупців/користувачів і т. д., проводять масу всіляких акцій, конкурсів, розіграшів. Розігрують все, що може бути розіграним: путівки на моря, машини, яхти, побутову техніку, комп’ютери та багато іншого.

Подарунки розіграні, хто-то отримав несподіваний сюрприз, а хтось залишився ні з чим – се ля ві! Тут і починаються обурені вигуки, що акція несправжня, а переможець підставною! Обурюються навіть переможці, які після отримання призу дізнаються, що їм за це, виявляється, ще щось треба доплатити!
Чи то це наш менталітет і невміння радіти успіху інших людей, чи то відгукуються образи минулого (фінансова піраміда МММ і т.п.). Ось тут виникає головне питання: як зрозуміти, що акція справжня? Що приз Ви напевно отримаєте, і Вам за нього не доведеться доплачувати?

Чим дешевше (простіше) приз, тим більша ймовірність, що Ви його отримаєте. Тобто якщо Ви починаєте брати участь в акції, де розігрують гуртки, сумки, кепки, телефони, кухонну техніку (чайники, міксери, кавоварки) – будьте впевнені, Ви їх отримаєте. І Вам не доведеться за них платити, тому що товар не обкладається податком до певної вартості. Із застереженням, що чайник не в стразах SVAROVSKI, і вартість одного страза дорожче, ніж сама одиниця техніки.

Дивіться на компанію, яка проводить акцію, і на її рекламну активність. Якщо це компанія, яка вже давно на ринку, і реклама акції є скрізь, куди не глянеш, – будьте впевнені, приз Ви отримаєте! І якщо навіть розігрують машину, то не сумнівайтеся – вона дістанеться справжньому переможцю. Якщо ж ім’я компанії Ви бачите вперше, а макет реклами спостерігаєте в дешевій щоденній газеті, вірогідність отримати приз є, але те, що це буде техніка складання «підвал сусідського під’їзду» – 100%.

Як зрозуміти, чи доведеться платити за подарунок? Все більш-менш розвинені компанії у всіх рекламних матеріалах завжди прописують детальні правила та умови акції. Якщо немає докладних правил, тобто як мінімум виноска: * Приз можна отримати за 0,01 коп. або * Усі податкові виплати несуть переможці розіграшу відповідно до податкового законодавства. Якщо ж вказана остання фраза, тоді Вам заздалегідь можна і потрібно поцікавитися вартістю призу і про відсотком податку на дану суму, щоб сюрприз не став для Вас несподіваним у квадраті.

Усі призи розігруються на різних умовах: методом жеребкування, коли, наприклад, три чайника дістанеться власникові щасливих квитків, або коли є 10 000 кухлів, які отримають перші 10 000 учасників, що надіслали листа з етикетками.615d178s-960

http://arhiv-statey.pp.ua/