Кожного другого відволікає від роботи Facebook

Кожного другого відволікає від роботи Facebook

Грудень 14, 2015 0 By admin

Відкритий доступ до соціальних мереж на роботі мають лише 60% офісних працівників України. Кожен третій заходить туди «повисіти» кілька разів на день. Чим більша компанія, тим вища ймовірність того, що співробітників позбавлять можливості заходити в соціальні мережі з робочого комп’ютера. І навпаки, чим менший за чисельністю офіс, тим менше обмежень. 

Кожен четвертий український роботодавець не дозволяє своїм співробітникам користуватися соціальними мережами в робочий час. У деяких компаніях співробітник, який розміщує неробочий контент у робочий час, ризикує бути звільненим. Але ще менше компаній використовують соціальні мережі з метою просування свого бізнесу. Тим не менше, розміщення інформації про компанію в соціальних мережах і використання соціальних медіа з маркетинговою метою давно стало поширеною практикою в західних країнах. Але тільки 1 із 10 компаній на українському ринку заохочує своїх співробітників користуватися соціальними мережами і розміщувати інформацію про компанію. Загалом відкритий доступ до соціальних мережах на роботі мають лише 60% опитаних.1312-1

Соціальні мережі користуються високою популярністю серед офісних співробітників. Понад 80% працівників заходять у якусь соціальну мережу як мінімум один раз на тиждень. Читають, в основному, новини і розважальний контент. Крім того, соціальні мережі — один із найпопулярніших і найбільш ефективних каналів для пошуку нової роботи.1312-2

Найпопулярнішою соціальною мережею є Facebook.com (68%), де розміщення професійних статей, оглядів давно стало нормою. Далі йдуть соціальні ресурси Vkontakte.ru (58%) і YouTube.com (32%), які використовують швидше з розважальною метою. Четверту позицію посідає соціальна мережа, котра може знадобитися передусім для пошуку й встановлення ділових контактів, LinkedIn.com: нею регулярно користуються 28% працівників. Наприкінці переліку лідерів розташувалися Odnoklassniki.ru (24%) і Mail.ru (23%). Менш популярні Instagram (13%), Twitter.com (9%), LiveJournal.com (4%), Evernote (3%) і Pinterest (3%).1406031069-8256-internet-sotsseti-feysbuk

Дані були отримані в результаті опитування, проведеного Дослідницьким центром Міжнародного кадрового порталу hh.ua в липні 2015 року. В опитуванні взяли участь 1155 респондентів із різних регіонів України.