Як повернути товар, якщо продавець не хоче йти на зустріч?
Грудень 6, 2016Не виключаєио, що бувають ситуації, коли споживачі користуються речами (купують сукні на випускний бал тощо), а вже наступного дня повертають до крамниць. Але, в цьому випадку, споживач надав фото з доказом того, що з сукні осипається тканина.
Журналісти звернулися до керівника управління із захисту прав споживачів Дніпропетровскої області Юрія Кондратьєва з проханням пояснити дану суперечку. Юрій Валерйович зазначив, мовляв, якщо клієнт одягав сукню – то даний товар був у використанні і поверненню не підлягає. Але, якщо в продукції виявленні недоліки (дефекти – пояснення ред.), то протягом 14 днів клієнт має право повернути гроші згідно чинного законодавства.
Продавець не погодився з тим, що товар неякісний – тому клієнт був змушений написати заяву на проведення незалежної експертизи. Журналісти продовжують слідкувати за розвитком конфлікту і будемо інформувати, як все закінчиться.