Як повернути товар, якщо продавець не хоче йти на зустріч?

Як повернути товар, якщо продавець не хоче йти на зустріч?

Грудень 6, 2016 0 By admin
Партнери “ЕКСУ“, журналісти проекту «Кожен Спроможен. Право» продовжують боротися за права споживача в Україні. На цей раз до них звернувся споживач зі скаргою, на крамницю “Elements” – це в Дніпрі, продавці якої відмовляються повертати гроші за неякісну сукню. Продавчині переконують у тому, що сукня, мовляв, була у використанні. З іхніх слів, можна подумати, що споживач сходив в цій сукні на свято і після цього вирішив повернути свої гроші за товар.

Не виключаєио, що бувають ситуації, коли споживачі користуються речами (купують сукні на випускний бал тощо), а вже наступного дня повертають до крамниць. Але, в цьому випадку, споживач надав фото з доказом того, що з сукні осипається тканина.

Журналісти звернулися до керівника управління із захисту прав споживачів Дніпропетровскої області Юрія Кондратьєва з проханням пояснити дану суперечку. Юрій Валерйович зазначив, мовляв, якщо клієнт одягав сукню – то даний товар був у використанні і поверненню не підлягає. Але, якщо в продукції виявленні недоліки (дефекти – пояснення ред.), то протягом 14 днів клієнт має право повернути гроші згідно чинного законодавства.

Продавець не погодився з тим, що товар  неякісний – тому клієнт був змушений написати заяву на проведення незалежної експертизи. Журналісти продовжують слідкувати за розвитком конфлікту і будемо інформувати, як все закінчиться.

http://www.reaction.org.ua/